Paprasta nurodyti transporto užklausas ir jas tvarkyti iki pat sąskaitų faktūrų išrašymo imtinai. Planuotojai, vairuotojai ir klientai turi prieigą prie tos pačios informacijos užsakymų surinkimo sistemoje Terra Logistics, todėl duomenis reikia įvesti tik vieną kartą. Popieriniai siuntų sąrašai yra praeitis. Tai suteikia įmonei ir klientui nuolatinę informaciją apie transporto užklausų būseną ir neleidžia atlikti nereikalingų administracinių operacijų.

 

Kaip vykdomas užsakymas?

 

Užsakymų valdymo programoje įvedami užsakymai gabenti krovinius iš vienos vietos į kitą, taip pat bet kokią reikalingą informaciją, pvz., svorį, formatą, gaminio informaciją ir kt. Jei sukuriamos papildomos integracijos, Terra Logistics transportavimo užklausos automatiškai patenka ir į kitas naudojamas sistemas, todėl visą informaciją reikia suvesti tik vieną kartą. Kita galimybė – sukurta klientams prieiga prie unikalaus klientų portalo, kuriame jie gali registruoti transporto užsakymus. Per automatinius elektroninio pašto pranešimus darbuotojas ir gavėjas gauna informaciją apie atitinkamą transportavimo užsakymą.

Kai tik vairuotojas pristato prekes, sąskaita faktūra gali būti parengta automatiškai sistemoje. Administracijai patikrinus, išsiunčiama atitinkama sąskaita arba transportavimo užsakymas įrašomas į kolektyvinę sąskaitą kartu su kitais transporto užsakymais. Galima nesunkiai pridėti specialias išlaidas maršrutui: laukimo valandas, perpakavimo išlaidas, rezervavimo išlaidas ir panašiai.

 

Kokios sistemos sukuria didžiausią pridėtinę vertę?

 

Į užsakymus orientuota transporto valdymo sistema Terra Logistics integruoja pardavimo užsakymų ir pirkimo užsakymų valdymą į transportavimo valdymo procesą, kad padidintų efektyvumą, konfigūravimą ir lankstumą. Kadangi sistema „centruoja“ užsakymus, o ne vien siuntų išsiuntimą, joje pateikiamas bendras tiekimo grandinės vaizdas. Sukūrus tinkamas integracijas, informacija gali būti perduodama nuo prekių surinkimo, bei prekių sandėliavimo iki jų pristatymo.

Taikant informaciją ir taisykles apie atsargas, tiekimą ir papildymą, kad būtų priimti protingesni planavimo ir vykdymo sprendimai, užsakymai skirstomi į krovinius. Terra Logistics naudoja API pagrįstą integraciją ir siuntas traktuoja kaip vieną didesnės ekosistemos aspektą, todėl vartotojai įgyja veiksmingos įžvalgos apie papildomus procesus ir informaciją – pavyzdžiui, laiku gaunami įspėjimai leidžia aktyviai reaguoti į problemas arba sujungti remonto ar atnaujinimo etapus.

 

Kas daro Terra Logistics šiuolaikine sistema tiekimo grandinėje?

 

Šiuolaikinę tiekimo grandinę apibrėžia nuolatiniai pokyčiai. Produkto gyvavimo ciklai mažėja, o globalizacija didina neapibrėžtumą dėl aplinkos, struktūrinių ir politinių sutrikimų.Tiekimo grandinės tinklai tampa vis dinamiškesni, nes įmonės turi nuolat pertvarkyti savo partnerystes, kad išlaikytų besikeičiančius rinkos ir pristatymo poreikius. Šioje naujoje realybėje optimizavimas nebegali pasikliauti lėtu, metodišku statinio modeliavimo tobulumu. Pasaulyje, kurį apibrėžia nuolatiniai pokyčiai ir neapibrėžtumas, optimizavimas pasiekiamas per prisitaikymą, taigi ir lankstumą, judrumą ir dinamiškumą.

Į transporto užsakymą orientuota transporto valdymo sistema yra labai lanksčiai konfigūruojama. Kai pasikeitus partneriams, poreikiams ar kontekstui reikia naujų parametrų, atnaujintos taisyklės leidžia sistemai nedelsiant prisitaikyti. Kai kelyje susiduriama su problemomis ar kliūtimis, bendravimas realiuoju laiku ir įspėjimai suteikia judrumą ir greitą kurso korekciją. Dėl išsamios individualaus užsakymo ir tiekimo grandinės apžvalgos, įmonės gali efektyviai organizuoti užsakymus savo tinkluose, kartu nagrinėdamos detales.

Į užsakymus orientuota sistema idealiai tinka šiandienos ir rytojaus tiekimo grandinėje, nes jai nereikia rinkti sistemos ir programinės įrangos sluoksnis po sluoksnio, kad kompensuotų tai, ko jai trūksta – nesvarbu, ar tai trūkstamo režimo, maršrutai, ar klientų informacija. Terra Logistics yra tiekimo grandinės natūralios ir nuolatinės raidos produktas, todėl šio sprendimo pranašumas yra ne tik pritaikyti naujas įmones, bet ir palengvinti naujovių diegimą per dinamišką tinklą. Jis sukurtas tam, kad verslas taptų nuolatinių pokyčių šeimininkais, kad jie galėtų pradėti skleisti savo erdvę ateityje, o ne kovoti, kad nepaskęstų dabartyje.