Logistikos įmonės kasdieninėje veikloje susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių sprendimas, naudojant modernias technologijas, leidžia pasiekti maksimalius rezultatus. Terra Logistics transporto valdymo sistema padės juos pasiekti. Mobilios programėlės palengvina komunikaciją su transporto priemonės vairuotoju ir sistemos vartotoju. Sistema tinkama įvairias veiklas vykdančioms įmonės, atitinka ir vežėjų ir ekspeditorių, lėktuvų ir laivų, krovinių ir keleivių transporto įmonių poreikius.

Logistikos sistemos valdymo poreikiai

Logistikos įmonės kasdienėje veikloje susiduria su įvairiais logistikos valdymo iššūkiais, kurių sprendimas, naudojant modernias technologijas, leidžia pasiekti maksimalius rezultatus, šiose srityse. Terra Logistics transporto valdymo sistema leidžia valdyti šias sritis:

  • Logistikos procesų valdymas – leidžia valdyti krovinio judėjimą užsakymo ir reiso metu, jei reikia, perduoti informaciją užsakovui ar vežėjui;
  • Užsakymų sistemos valdymas – leidžia sekti užsakymą, gaunamas pajamas ir patiriamas išlaidas, planuojamą ir faktinį užsakymo pelną;
  • Transporto parko valdymas – leidžia efektyviai panaudoti turimą transporto parką. Transporto kontrolės sistema padeda suvaldyti reikalingų techninių aptarnavimų atlikimą laiku bei atlikti transporto veiklos planavimą;
  • Transporto stebėjimo valdymas – integracijos su transporto sekimo sistemomis, leidžia stebėti transporto priemones einamu momentu, galimus nukrypimus, kuriuos įmanoma techniškai užregistruoti;
  • Sandėlių valdymas 3PL – leidžia efektyviai valdyti logistikos sandėlius, 3PL paslaugas bei sumažinti darbo sąnaudas sandėliavimo operacijose;
  • Informacijos valdymas – leidžia efektyviai valdyti informacijos perdavimą tarp įmonės padalinių ar grupės įmonių, gauti reikiamą informaciją reikiamu metu;
  • Krovinių valdymas – leidžia kontroliuoti, kad visi reikalingi darbai būtų atlikti laiku, o kroviniai iškeliautų pas užsakovus;
  • Dokumentų valdymas – leidžia valdyti finansinius srautus: planuoti ateinančias pajamas ir būsimas išlaidas, kontroliuoti klientų kreditingumą, sąskaitų išrašymas;
  • Mobiliosios programėlės valdymas – leidžia naudotis sistema, darbų perdavimui bei kontrolei.