Terra Logistics transporto sistema sukurta, naudojant šiuolaikines informacines technologijas ir inovatyvius sprendimus, kad įmonė pasiektų maksimalios naudos, pakeltų veiklos efektyvumą, sumažintų darbo sąnaudas. Sistemos teikiamos galimybės padeda įveikti keliamus iššūkius veikloje.

Transporto ir ekspedicijos valdymo sistemos funkcionalumas sukurtas taip, kad sistemą būtų galima pritaikyti įvairių sričių įmonėms - tiek turinčioms savo transportą, tiek besinaudojančioms vežėjų paslaugos, ekspeditoriams, ar atliekančios abi funkcijas. Nepriklausomai nuo verslo srities, sistema tinka ir skirtingoms transporto rūšims, atliekamoms paslaugoms bei privačiam ar valstybiniam sektoriui. Funkcionalumas leidžia naudotis sistema be didelių sunkumų, plačios galimybės stebėti savo darbus, perduoti juos.

Sistemos funkcionalumui taip pat priklauso ne tik administratoriaus zona, tačiau ir mobili programėlė vairuotojui, klientų ar partnerių ir tiekėjų zona, kuri padeda priimti reikiamus užsakymus, perduoti informaciją realiu laiku, tvarkyti siunčiamas sąskaitas bei dokumentus, bei pagreitinti užsakymų pateikimą.


 
BENDRAS TRANSPORTO SISTEMOS FUNKCIONALUMAS:

  • sistemoje naudojami klasifikatoriai leidžia išvengti klaidų vedant informaciją ir padeda surasti, išrūšiuoti norimus duomenis;
  • sistemoje naudojami šablonai padeda taupyti laiką ir daro darbą efektyvesniu;
  • sistemos saugumą užtikrina įvykių žurnalo valdymas, prieinamas informacijos vartotojams, pagal jų atliekamas funkcijas įmonėje, suteikimas ir valdymas;
  • vartotojo aplinka intuityvi ir lengvai suprantama, nes informacijos įvedimas vyksta pagal tuos pačius principus;
  • galimybė vartotojams priskirti jų teises ir matyti tik pagal jų pareigas priskirtą informaciją.