Transporto ar ekspedicijų įmonės neretai naudoja papildomas sistemas ir kyla klausimas ar tai nebus kliūtis pradėti naudoti Terra Logistics transporto valdymo sistemą. Kaip apjungti sistemas, kad visa informacija nesidubliuotų ir būtų matoma realiu laiku vienoje vietoje?

Terra Logistics transporto ir ekspedicijos valdymo sistema yra lanksti kliento atžvilgiu ir suteikia galimybę duomenų mainams su kitomis įmonėje naudojamomis sistemomis. Tai suteikia didesnę naudą, nes apjungus sistemas:

  • tą pačią informaciją užtenka įvesti vieną kartą;
  • greitesnis duomenų perdavimas kitiems skyriams ar darbuotojams, dirbantiems ne toje pačioje vietoje;
  • išplečiamas sistemos funkcionalumas bei galimybės;
  • sutaupomas laikas kitoms užduotims atlikti;
  • nereikia kelių darbuotojų tai pačiai užduočiai atlikti.


 
ATLIKTOS INTEGRACIJOS SU TERRA LOGISTICS:

  • buhalterinės apskaitos programos („Pragma“ 3.2 ir „Pragma" 4, „Rivilė“, „Skaita“, „Finvalda“, „Agnum“, „MS Dynamics AX“, „Ms Dynamics NAV“, „BC+“, „Stekas“, „Optimum“, „Centas“, „Būtenta“, „Dineta“, „Debetas“, ir kt.);
  • mokėjimų sistemos (visi Lietuvos komerciniai bankai), VMI, mokejimai.lt, valiutų kursų sichronizacija su Lietuvos banku, „Paysera“, ESTO;
  • transporto navigacijos sistemos („Altas“, „Teltonika“, „Loc Tracker“, „Ruptela“, „Ecofleet“);
  • transporto kontrolės sistemomis („Simbiotecha“, „MCS“);
  • integracijos su GSM operatoriais („Telia“, „Bitė“, „Tele2“);
  • integracijos su rezervacijos sistemomis („NorfolkLine“, „StenaLine“, „Sea France“, „PO Ferries“, „MyFerryLink“, „IrishFerries“, „booking.com“, "DFDS");
  • žemėlapiai („Google Maps“, "OpenStreetMap");
  • kalendoriai („Google Calendar“);
  • duomenų saugykla debesyje ("Google Drive", "Microsoft Exchange", "Dropbox");
  • tachografai automobiliuose, telemetrija ("FleetHand");
  • maršrutų optimizavimas ir kelių mokesčių skaičiavimas ("PTV Map&Guide");
  • kurjeriai ("DPD", "Omniva");
  • integracija su tiekėjų sistema ("AP Trade", "Prenta", "Nordic").