Sąskaitų valdymas
Terra Logistics leidžia užtikrinti sąskaitų valdymą ir sekimą, leidžia visiškai kontroliuoti įmonės finansinę būklę. UAB „Terra IT“ nekuria buhalterinės apskaitos, o Terra Logistics sprendimą integruoja su įmonėje naudojama buhalterine apskaitos sistema. Tai suteikia galimybę atsakingiems įmonės darbuotojams realiu laiku matyti finansinę situaciją ir priimti atitinkamus sprendimus. Sąskaitų valdymas apima informaciją apie finansinius dokumentus, abipusius įsipareigojimus, išlaidas, priminimus.
Taip pat sistemos pagalba suteikiama galimybė išrašyti pirkimo, pardavimo, išankstines ar kreditines sąskaitas ir siųsti jas tiesiogiai iš sistemos klientui ar tiekėjui/partneriui. Sąskaitų išrašymui yra galimybė įtraukti užsakymo, reiso informaciją, išlaidas ir pan. Kuriant sąskaitas ar naujus užsakymus informuojama apie kliento turimą kreditą, jo vėlavimus. Esant apmokėjimo vėlavimui, sukurta galimybė siųsti priminimus iš sistemos el.paštu arba sms žinute.
Sukūrus Terra Logistics transporto valdymo sistemos integraciją su buhalterinės apskaitos sistema, sąskaitų išrašymas bei perdavimas vyksta tiesiogiai tarp sistemų, taip sumažinant bereikalingo rankinio darbo sąskaitų suvedinėjimui ir išrašymui.
Sąskaitas sistemoje galima parsisiųsti keliais formatais, spausdinti iš sistemos.
SĄSKAITŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:
- sąskaitų valdymas vykdomas naudojant sąsają su buhalterine apskaitos programa;
- valiutų konvertavimas oficialiu tos dienos buhalteriniu kursu;
- galimybė stebėti dokumentų galiojimo laikus bei gauti priminimus apie besibaigiančius;
- galimybė išrašyti pirkimo, pardavimo, išankstines, kreditines sąskaitas.