Terra Logistics leidžia užtikrinti sąskaitų valdymą ir sekimą, leidžia visiškai kontroliuoti įmonės finansinę būklę. UAB „Terra IT“ nekuria buhalterinės apskaitos, o Terra Logistics sprendimą integruoja su įmonėje naudojama buhalterine apskaitos sistema. Tai suteikia galimybę atsakingiems įmonės darbuotojams realiu laiku matyti finansinę situaciją ir priimti atitinkamus sprendimus. Sąskaitų valdymas apima informaciją apie finansinius dokumentus, abipusius įsipareigojimus, išlaidas, priminimus.

Taip pat sistemos pagalba suteikiama galimybė išrašyti pirkimo, pardavimo, išankstines sąskaitas ir siųsti jas tiesiogiai iš sistemos.


 
SĄSKAITŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • finansinių srautų valdymas vykdomas naudojant sąsają su buhalterine apskaitos programa;
  • valiutų konvertavimas oficialiu tos dienos buhalteriniu kursu;
  • galimybė stebėti dokumentų galiojimo laikus bei gauti priminimus apie besibaigiančius;
  • galimybė išrašyti pirkimo, pardavimo, išankstines, kreditines sąskaitas.