Terra Logistics suteikia galimybę palyginti, analizuoti planą ir faktą, matyti, kurie klientai, kryptys, kroviniai yra pelningi. Užsakymų valdymas sistemoje Terra Logistics pasižymi lankstumu: leidžiama dirbti tiek su pilnais, tiek su daliniais kroviniais, užsakymai gali būti įvedami tiesiai į sistemą, taip pat gaunami iš kliento naudojamos sistemos arba iš Terra Logistics klientų zonos. Užsakymai gali būti automatiškai generuojami tarp įmonės padalinių arba skyrių.

Modernus užsakymų valdymas, bei įmonės skaitmenizavimo didinimas yra didelis privalumas, nes užsakymus galima priimti iš klientų zonos, kurioje jie gali įvesti užsakymus. Įvesti užsakymai iškart matomi sistemoje ir gali būti apdorojami. O iš užsakymo galima planuoti reisus, įtraukiant optimaliausią krovinių kiekį tuo pačiu transportu.

Užsakymų analizei yra priskirti automatiniai užsakymo būsenos pasikeitimai, filtrai. Vartotojui suteikiama galimybė greičiau rasti reikiamus naujus, vykdomus, užbaigtus ar kitus užsakymus. Taip pat būsenos pritaikytos ir reisams. Naujų užsakymų kūrimui sukurtas funkcionalumas, kuris leidžia jau buvusį užsakymą naudoti kaip šabloną naujo sukūrimui. Tai ne tik palengvina darbą sistemos vartotojui, tačiau ir pagreitina užsakymų priėmimą ir apdorojimą.

Reisų valdymui sistema leidžia atsispausdinti reikiamus kelionės ir transporto dokumentus, stebėti transporo priemonių užimtumą, bei darbo grafikus pagal planuojamus reisus kalendoriuje.


 
UŽSAKYMŲ IR REISŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • šablonų panaudojimas užsakymams;
  • laisvų transporto priemonių paieška;
  • patiriamų išlaidų valdymas ir analizė;
  • užsakymo būsenos automatinis pakeitimas.