Logistikos kompanijos, susiduriančios su dideliais prekių srautais ir prekių paskirstymu galutiniams klientams, turi sandėlius bei milžinišką nuolat besikeičiančios informacijos srautą, kurio apdorojimas ir valdymas yra kasdieninis iššūkis. Logistikos sandėlių valdymas (3PL), naudojamas Terra Logistics, leidžia valdyti prekių srautus, optimaliai juos paskirstyti sandėliuose, fiksuoti atliekamas papildomas operacijas, efektyviai panaudoti sandėlio pajėgumus. Tiek logistikos kompanijos, tiek jų klientai turi galimybę valdyti sandėlio likučius realiu laiku.

Terra Logistics – transporto valdymo sistema – skirta įmonėms, kurios ieško sprendimo apimančio ne tik vos vieną funkciją, bet plačiai apimančios sistemos, kuri padėtų valdyti visus įmonėje vykstančius procesus, darbuotojų veiklas, sekti savo transportą, sandėlius, stebėti krovinių atvykstančius ir išvykstančius srautus, tinkamai juos paskirstyti, o svarbiausia sekti ir dalintis informacija realiu laiku, kad darbuotojai kartu su sandėlio darbuotojais laiku keistųsi informacija ir reikiamais dokumentais. Krovinių paskirstymas skirtingais maršrutais ir teisingi sprendimų priėmimai pagerina įmonės veiklas ir padeda išvengti klaidų.

 

 3PL – KAS TAI?

3PL (angl. Third-party logistics) yra trečiųjų šalių logistika, kuomet naudojamasi kitų įmonių paslaugomis, apjungiant sandėlių, prekių atvykimo ir išvykimo iš jų, transportavimo paslaugos. 3PL logistikos paslaugos apjungiamos norint valdyti sandėlius ir jų krovinius. Transporto valdymo sistema Terra Logistics leidžia apjungti visus šiuos veiksmus, teikti užsakymus transportavimo paslaugas teikiančioms įmonėms tiesiogiai iš sistemos, užsakyti paslaugas, suplanuoti atvykimus ir išvykimus iš reikiamų sandėlių. Sistema padeda lengviau išspręsti trečiųjų šalių logistikos valdymo sprendimus, aprašyti reikiamus procesus, sekti ir stebėti pateiktus užsakymus.

 

KOKIA NAUDA?

Galimybė integruoti su trečiųjų šalių sistemomis, sandėlių valdymui, transporto stebėjimui ir būsenų keitimui. Sutaupoma nemažai laiko duomenų apsikeitimui, išvengiama popierinių dokumentų perdavimo, nes sistemos duomenimis keičiasi tarpusavyje realiu laiku. Duomenys iškart matomos vienoje vietoje.

 

KAM SKIRTA?

3PL logistika – trečiųjų šalių logistika – skirta prekių priėmimui sandėliuose, jų laikymui, paskirstymams, perdavimams ir pristatymams, ne tik savo sandėlių, bet ir kitų, paslaugas teikiančių sandėlių, valdymas. Šiam moduliui taip pat priskiriamas ir dokumentacijos valdymas, kai išrašomos sąskaitos, prekių judėjimas tarp sandėlių, bei jų informacijos valdymas. Krovinių gabenimui ir jų valdymui skirtas modulis transporto valdymo sistemoje padeda tinkamai apdoroti informaciją, siunčiamą ir gaunamą iš trečiųjų šalių sandėlių, krovinių paskirstymus, bei reikiamus taškus. 3PL modulis skirtas visų dydžių įmonėms, tiek mažoms, tiek didelėms, nepriklausomai nuo jų įmonės veiklos srities.


 
LOGISTIKOS SANDĖLIŲ VALDYMO FUNKCIONALUMAS:

  • automatinis krovinio būsenų keitimas sandėlyje;
  • sandėlio dokumentų valdymas;
  • galimybė skirstyti krovinius;
  • reikiamų adresų priskyrimas;
  • transporto srautų valdymas;
  • įmonės sandėlių ir adresų sužymėjimas;
  • vežėjų informacijos įvedimas;
  • krovinių vežimo paslaugų užsakymas.